Pogovor s Kristino Jug iz Editor Studios

19/09/2011, Author: misa, Categories: Pogovor, Zanimivosti


Logo Editor StudiosDanes Vam predstavljamo spletno agencijo Editor Studios. Z njimi sodelujem od leta 2010, ko sem začela odkrivati slovenski trg online marketinga. Od takrat sodelujemo in upam, da še bomo.

Podjetje: EDITOR d.o.o.
Naslov: Velika pot 29, 5250 Solkan
Spletna stran:  www.editorstudios.si

 

Editor v SolkanuPredstavitev Editor Studios
Editor Studios je poslovna mreža franšiznih spletnih agencij, ki jih najdemo po vsej Sloveniji – od Nove Gorice do Maribora. Je ravno tako registrirana blagovna znamka za področje izdelave spletnih strani po Editor Studios sistemu. Danes je v mreži 7 franišiznih enot, vse poslovalnice pa se ukvarjajo z izdelavo spletnih strani, trgovin in portalov, prav tako pa nudijo storitve splošne prisotnosti na spletu (gostovanje, elektronska pošta, registracija domen,…) kot specifične storitve za zahtevnejše uporabnike (spletna TV, SEO, Facebook kampanije,…)

Ustanovitelj Editor Studios je podjetje EDITOR d.o.o. iz Solkana pri Novi Gorici, ki med drugim razvija lastne programske rešitve, kot je npr. myPortal CMS sistem za enostavno urejanje spletnih strani, ki poganja vse spletne izdelke izpod mišk poslovalnic Editor Studios.

 

Z nami se je pogovarjala Kristina Jug, vodja oddelka za razvoj franšizne mreže Editor Studios.

Kristina JugKristina, prosim predstavite se bralcem. Povejte, kdo ste in kaj delate v Editor Studios?
Z Editorjem sodelujem že od samega začetka poslovanja (to je leto 2004), ko sem se ekipi pridružila v administraciji. S časom se je moje delo usmerilo v razvoj edinstvene rešitve – postavitev franšiznega sistema za izdelavo spletnih strani. V Sloveniji smo še vedno prvi in edini s tovrstnim načinom poslovanja. Pri razvoju franšiznega sistema sem tesno sodelovala z idejnim vodjem, Tomažem Jugom, ki je hkrati direktor Editorja in vodilna sila razvoja večine produktov v podjetju.
Danes vodim oddelek za razvoj franšize, usklajujem delo naših franšiznih poslovalnic ter v sodelovanju z ostalo ekipo razvijam nove produkte.

Kako poteka delavni dan v Editor Studios v Solkanu?
Solkansko matično podjetje sem sicer zapustila že nekaj let nazaj, ko je Editor zaradi zagotavljanja boljše kakovosti storitev v Ljubljani odprl svojo poslovalnico. Ljubljanska poslovalnica je podporni center franšizni mreži – tu skrbimo za večino marketinga, prodaje, obdelave strank, imamo svojega projektnega svetovalca, ki svetuje glede spletne prisotnosti strank, usklajujemo delo franšiznih enot in matične enote in podobno, samih spletnih strani pa tu ne izdelujemo, saj so za to pristojne posamezne franšizne enote po Sloveniji. Delovni dnevi so sicer razgibani, veliko je telefonskih klicev ter kreativnosti pri delu.

Kako potekajo dnevi v franšiznih poslovalnicah po Sloveniji?
Franšizne poslovalnice so samostojna podjetja, ki delajo za svoj račun, zato je pri njih veliko bolj resno in poslovno, saj morajo vodje franšiznih enot skrbeti tako za poslovni vidik poslovanja (administracija, sestankovanje, ipd) kot tudi za vodenje projektov in izdelavo spletnih strani. Vsak vodja franšizne enote je pred odprtjem svoje enote prestal zahteven izobraževalni trening, kjer se je polno usposobil za delo po našem sistemu, zato pozna vse vidike poslovanja – od pridobivanja kupcev do izdelave spletnih strani in podpore strankam.


Editor Studios - Tomaž JugKako pri vas izgleda proces izdelave in oblikovanja spletnih stran?

Proces je zelo obsežen in se začne s stranko. Vedno se potrudimo prisluhniti željam in potrebam stranke ter ji skladno s tem ponuditi optimalno in po meri narejeno rešitev. Zato celoten proces sestavljajo številni koraki: od sestanka, izris strukture strani, priprava ponudbe, grafičnih predlog, razreza le-teh, programiranje predlog v naš CMS sistem myPortal, izobraževanje stranke za samostojno urejanje spletnih strani, objava na spletu in seveda nadaljno sodelovanje s podpornimi storitvami gostovanja in vzdrževanja strani. Zaradi rešitev po meri brez vnaprej pripravljenih grafičnih predlog traja celoten proces relativno dolgo – povprečno okoli 4 – 6 tednov, veliko pa zavisi tudi od stranke same – ali je pripravljena aktivno sodelovati pri projektu.

Koliko ljudji je v tem procesu?
V proces izdelave spletne strani je navadno vključen projektni svetovalec, ki stranki svetuje pri konceptu spletne strani, vodja enote, ki projekt prevzame, oblikovalec, ki izriše grafične predloge strani, programer, ki razreže grafične predloge in vse skupaj implementira v CMS sistem, da postane stran uporabna, ter stranka, ki komunicira z nami svoje želje, dostavi potrebna gradiva in uporablja končni izdelek. Število udeležencev pa seveda zavisi od kompleksnosti projekta.

Na katero internetno stran, ki ste jo izdelali ste še posebej ponosni?
Ponosni smo na čisto vsak izdelek, ki ga predamo stranki, saj se za vsak izdelek posebej potrudimo maksimalno in če z njim nismo zadovoljni, ga takega ne damo naprej.

Delate z lastnimi slikami/fotografijami ali s fotografijami strank?
Zavisi od primera do primera. Včasih slike kupimo na stock portalih, včasih stranke same prinesejo svoje slike oz. fotografije, se je pa že večkrat zgodilo, da smo za stranko izvedli photoshooting njenih izdelkov s fotografi, s katerimi večkrat poslovno sodelujemo in smo zadovoljni z njihovo kakovostjo dela.

Ste že kupili kakšno sliko za oblikovanje spletnih strani preko interneta?Editor Studios Logo

Da, večkrat. Predvsem pridejo v poštev resne poslovne fotografije, vendar vedno zavisi od potreb kupca in tega, kaj želi, da njegova spletna stran odraža.

Načrtujete kakšno novo spletno stran?
Vedno imamo v izvajanju več projektov, vendar dokler niso zaključeni o njih ne razlagamo. Lahko pa omenim par zadnjih odmevnejših projektov, recimo otroško spletno trgovino www.babyland.si, korporativno stran visokotehnološkega podjetja Instrumentation Technologies www.i-tech.si ter mednarodni turistični portal www.gohq.com.

 

 

Kristina, hvala za odgovore. Se že veselim naslednjega sodelovanja :) !


Share and Enjoy


No Comments

Leave a comment